Saturday, November 14, 2009

hepi besday to me

hari ni merupakan birthday aku yang ke 29.huhu dah nak masuk 30tahun la.apepon aku enjoy sangat hari ni.dah kebetulan besday aku jatuh pada hari sabtu so aku berpeluang tuk dating ngn hubby.lepas keja gi lunch kt kenny rogers IOI Mall Puchong.aku dapat hari jam tangan Sheen Casio,kaler silver+itam.pastu ade diamond keliling jam tu.dah bertahun jugak x pakai jam since abeh skolah aritu.abis jer makan,kitorang singgah kt kedai kek King Confec.ade la plak sale 40% tuk kek.hape lagi grab ler sebijik Fantastic Chocolate RM18.00 jer..emm berbaloi ar sebab jam hadiah tu pon dah dekat2 ngn rm1k..hehe saye sayang suami saye,encik zarizie
then pegi plak giant nak beli barang dapur n susu Arif.tetiba amoi kotex tu datang bgtau kalo beli kotex rm15+ bleh wat lucky draw.aku pon ape lagi samabr ler satu kotex.bila time cabut tu aku dapat hadiah yang paling mahal sekali.berbaloi jugak sebab total amount hadiah tu dekat2 20 inggit..
minggu lepas memang moody giler.stress sesangat sebab dah la keja banyak,dengan masalah arif yg naik chicken pox lagi,loan umah pon x settle lagi..
ebalik pasal loan umah,kena tunggu minggu depan baru tau result.biar ah,aku dah putus harapan jer nk dapat rumah tuuu

1 comment:

  1. happy birthday to u.. May Allah bless u... May all dreams come true..

    ReplyDelete