Saturday, June 20, 2009

Wan Mohammad Arif Danial B. Mohd Zarizi


budak busyuk masham yang nakal & bijak..tiap2 hari kalau boleh nak pakai suar jeans..rambut nak pacak walaupon kerinting,nak jugak tiru stail papa die
walaupon muka je ikot aku sebijik,tapi perangai memang ikot papa die..jari buleh lentik2 ke blakang,kutip barang especially botol susu dengan kaki..hishh..memang keturunan tuuu hahaha

ni serba sedikit pasal anak aku:
Nama: Wan Mohammad Arif Danial B.Mohd Zarizi (ade wan sebab ikot belah ma aku.time nak letak name aku dulu abah lupe nak taruk wan,sudahnye 2 lagi adik pompuan aku xde wan.takot dengki..adik yg lagi smua ade wan.ma aku nk jgk cucu dia ade name tuu)
LAhir pada:25hb mei 2006
hobi:suke tgk cite hagemaru,otromen,sinchan,b-daman,digimon,main kt plyground sampai itam tangan n kaki,suke gi jln2
xperiance jaga dia dr lahir-skarang:
penat!but enjoy sgt2..
umur 2.5bulan dah stat meniarap
umur 6 bulan dh merangkak
umur 8bulan dh stat jalan...Alhamdulillah..pregnenkan dia pon xde ape2 masalah kesihatan,smooth jer.
cuma time dia nak membesar tu ade jgk la kesihatan dia terganggu..yang paling teruk kena HFMD n demam virus..
skang ni dia dah makin pandai,dah buleh tolong mamy lipat tuala,angkat baju n tulung angkut brg2 ringan.
buang air kecil di toilet dari umur2.5 tahun.tp sampai skang xnak uuu'uuukk kt toilet.nak jugak pempes.camne la nk gi skolah thn dpn?

No comments:

Post a Comment